worldbridge rebranding
οπτική ταυτότητα
2018

H WorldBridge είναι ένα ίδρυμα πληρωμών και αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Western Union στην Ελλάδα. Το 2014 είχαμε δημιουργήσει τον όνομα και σχεδιάσει το λογότυπο του δικτύου paylink που σηματοδοτούσε τα καταστήματα που χρησιμοποιούσαν τις υπηρεσίες της WU.

To 2018 μας ζητήθηκε να σχεδιάσουμε το σύνολο της εταιρικής της ταυτότητας που περιλαμβάνει το λογότυπο και τις εφαρμογές του κεντρικού σήματος WorldBridge καθώς και τριών κύριων υπηρεσιών που παρέχει. Έτσι σχεδιάσαμε εξ’αρχής τέσσερα νέα λογότυπα αφενώς που να ανταποκρίνονται στις Β2C ανάγκες του ομίλου, και αφετέρου να συνθέτουν την απαραίτητη ενιαία οπτική γλώσσα για τις ανάγκες της B2C επικοινωνίας. Σε αυτό το δύσκολο project πάρθηκαν τολμηρές αλλά καλά νοημένες αποφάσεις ώστε η ταυτότητα να είναι σύγχρονη και ταυτόχρονα να αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης οπτικής γλώσσας.

paylink
ονοματολογία, λογότυπο, σλόγκαν
2014

Η paylink είναι μέρος της WorldBridge – Ινστιτούτου Πληρωμών. Αφορά το δίκτυο καταστημάτων από τα οποία προσφέρεται πανελλαδικά οι υπηρεσίες πληρωμών της Western Union. Mας ζητήθηκε αρχικά μέσα από την οπτική ταυτότητα και ένα νέο όνομα να αναδείξουμε το paylink ως προσβάσιμη και εύκολη στη χρήση υπηρεσία για όλους. Αρχικά ξεκινήσαμε με το όνομα και το slogan της εταιρείας. Αργότερα σχεδιάσαμε το λογότυπο βασισμένο στην ιδέα της ασφάλειας και της εταιρικής ευθύνης όπως επίσης της διεθνικότητας και των παγκόσμιων συνδέσμων που η εταιρεία παρέχει με τις υπηρεσίες της.